HR-Business Partner til en af Danmarks mest bæredygtige fødevarevirksomheder

Midsona Danmark søger en erfaren HR-Business Partner, der vil blive omdrejningspunktet for vores HR-strategi. Du vil indgå i den danske ledergruppe og får en central rolle indenfor udvikling af organisationen, implementering af processer/politikker til sparring for ledere og medarbejdere. Kan du sige ja til disse opgaver, er du måske den nøgleperson, vi søger. 

Din rolle og ansvarsområder

Som HR-Business Partner i Midsona Danmark bliver du en del af virksomhedens ledergruppe og vil herigennem bidrage til udvikling og den strategiske retning. Det bliver dit ansvar at drive de strategiske HR-initiativer samt supportere vores afdelinger på personaleområdet. 
Som HR-Business Partner bliver du en aktiv sparringspartner for ledergruppen og øvrige ledere i udarbejdelse af den forretningsunderstøttende HR-agenda for virksomheden. I samarbejde med nordisk HR bliver du ansvarlig for at udvikle og implementere HR-initiativer på tværs af virksomheden henimod en stærkere team- og kundeorienteret kultur. 

Opgaver og ansvarsområder

  • Drive HR-agendaen og udviklingen af organisationen sammen med CEO og Nordisk HR
  • Sikre solide HR-processer, strukturer og systemer samt håndtering af vores årlige proces med medarbejderudviklingssamtaler og kompetenceudvikling generelt
  • Være ansvarlig og tovholder for HR-politikker, -initiativer og -programmer, som sikrer en solid HR-forankring i hele organisationen, både for funktionærer og timelønnede.
  • Løbende coaching og sparring med ledere og medarbejdere
  • Understøtte og være sparringspartner for ledelsen med personale juridiske vilkår, herunder medarbejderudvikling, rekruttering, on-boarding og off-boarding
  • Sikre og understøtte den interne information og kommunikation

Din profil

  • Du har en relevant HR-uddannelse på kandidatniveau, og har minimum 3-5 års erfaring som HR-Business Partner. Du har et godt kendskab til personalejura.
  • Du er vant til at arbejde tæt på forretningen. Erfaring med produktionsvirksomhed, timelønnede medarbejdere samt FMCG er en fordel, men ikke afgørende
  • Du har erfaring med forandringsledelse, og har du arbejdet i en matrixorganisation er det en fordel
  • Du arbejder systematisk og selvstændigt med dit forretningsområde
  • Du har en pragmatisk og løsningsorientere tilgang til din rolle
  • Du har en positiv og proaktiv tilgang, god til at etablere og vedligeholde relationer og har stærke kommunikationskompetencer i skrift og tale
  • Flydende i dansk og engelsk. 


Vi tilbyder

Jobbet byder på spændende udfordringer i en af Nordens førende leverandører inden for økologi og sundhed. Hos os er mennesker, bæredygtighed, økologi, sundhed og livsstil nøgleord. Du tilbydes en god og konkurrencedygtig løn, pensions- og sund kantineordning. Vi er ambitiøse og resultatorienterede. Vi har en uformel omgangstone og højt til loftet i et positivt arbejdsmiljø, hvor vi vil hinanden.

Løn og vilkår forhandles individuelt på konkurrencedygtigt niveau.

Der er tale om en fuldtidsstilling og der vil være mulighed for at arbejde ud fra vores lokationer i Tilst eller i Mariager. Organisatorisk får du reference til CEO Jens Ingvardsen. Er der spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jens på tlf. 4173 1339.

Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV. Samtaler holdes løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning. Tiltrædelse snarest muligt. Rekruttering varetages af ”Kongruens – et godt match”.